Pagine

domenica 16 agosto 2009

Wishing-Versiunea lu' Tuemckey

Alright, all of you English speakers out there back off for a minute, no offense but you won't understand a word...It's my version(and a short one, that is, hence not having more time then to expand it) of the song Wishing by Edo G feat Masta Ace(and I still expect that bloody album to come out)....written in Romanian obviously....Why's that? cause I know Romanian? cause I speak it? cause I am one, for bloody sake!!!! :)) I know , that one came as a shock, didn't it? Actually it took me by surprise too, every morning I wake up and the first thing I do is check my passport and I can't bloody believe it .....Someone's pulling a prank on me with this whole Romanian nationality...anyways..enough with the bollocks! By the way can you get enough bollocks? I mean what's the limit for bollock-ing? Is there a certain time or counted sentenses that might make one scream in agony ''please stop bollocking, I can't take it anymore...arghhh!!!!''. Hmm...food for the thought.....



as vrea sa iau durerea cu mana, nu cu aspirina
cu un zambet, nu cu o doza de heroina
cu o mana de ajutor, nu cu o crima
cu un vers purificator si muzica sublima
as vrea politicienii sa nu mai minta, sa nu ia mita
sa faca ce au promis sau macar sa nu mai promita
as vrea sa vad macar o familie fericita
o mama iubitoare, un tata intelegator si o fiica linistita
as vrea sa vad scoli care te invata
preturi mici la piata si stiri la tv fara sa mi se faca greata
as vrea sa vad speranta, mai putina aroganta
sa vedem capatul tunelului dar sa nu fie ceata
as vrea mai mult ajutor intre noi, mai putine ploi
mai putine masini care polueaza, mai multe biciclete noi
as vrea sa vad mai multi copii razand, mai putine fete
pe strada, si mai putine minti bete
mai putina propaganda, as vrea mai putina muzica proasta
si mai putine esecuri guvernamentale puse-n carca noastra
as vrea sa vad adolescenti care se iau in serios
as vrea sa putem pretui ce e frumos
e de prisos, dar as vrea s-am acelasi vis ca malcolm x
si as vrea s-ating atatea inimi cu un pix......




T.

Nessun commento:

Posta un commento